Tuesday, June 8, 2010

Despre sapunul LOIS


dupa cativa ani de incercari, consider ca in sfarsit am perfectionat reteta de sapun.  am inceput cu cea invatata de la Beata in atelierul ei (www.soigne.ca), care era doar pe baza de ulei de masline, apoi am continuat sa adaug si alte uleiuri vegetale- ulei de palmier, cocos, ricin, ceara de albine, pentru ca in final sa gasesc ingredientul perfect: untul de shea.  alb, cremos, fin, hranitor.

credeam ca stiu destul de multe despre produsele cosmetice dupa zece ani de experienta in domeniu, (recunosc ca vorbesc despre firme din comert -chanel, clarins, decleor), dar cand am inceput sa fac sapun si sa citesc despre ingredientele naturale mi-am dat seama ca nu stiu ceea ce este de fapt cel mai important, adica ce inseamna cu adevarat natura, viata, sanatate.  

atunci am inceput sa fac incercari dupa incercari pentru a putea obtine o reteta echilibrata pentru un sapun care nu doar sa curete, ci sa si hidrateze, emolieze si sa protejeze. fara conservanti chimici, fara coloranti artificiali sau parfumuri sintetice. pur natural, din uleiuri vegetale, unt de shea, argile, alge, uleiuri esentiale, plante si flori uscate. 

o prezentare a ingredientelor naturale folosite puteti citi pe www.loisatelier.ro

cele 5 tipuri de sapun sunt prezentate pe scurt si aici. tin sa mentionez ca sunt produse recomandate tenului sensibil si sunt testate dermatologic.

nota: fiind fabricat manual, fara conservanti, sapunul natural este mai putin dur decat cel din comert. recomandam ca dupa folosire sa-l pastrati intr-un loc uscat, preferabil pe o savoniera.

No comments:

Post a Comment